woensdag 4 februari 2015

Essence Cinderella collectie

De tijd is weer aangebroken dat Essence met een nieuwe collectie aankomt en ik wacht dan altijd met smart af , want mij kan je wakker maken voor een nieuwe collectie !










Deze keer is het de beurt aan Disney om in het zonnetje gezet te worden en terecht .Ik denk namelijk dat iedereen wel is opgegroeid met de verhaaltjes van Disney , maar essence heeft dit natuurlijk niet zomaar gedaan het is namelijk Ter gelegenheid van de lancering van de Walt Disney Pictures film ‘Cinderella’ en  op 25 maart 2015 ligt de essence Disney trend edtion ‘Cinderella’ in de schappen  

€1,99 , 01 sing  sweet nightingale 02 bibbidi-bobbidi-boo  03 prince charming 04 watch out lady tremaine
Zoals in bijna elke Collectie komen er wel een paar nagellakjes uit en wat een schattige kleurtje , zelf ben ik niet zo te spreken over limidet edition nagellakjes , maar misschien gaat dat met deze pareltjes veranderen.En natuurlijk , de namen  van deze collectie zijn zo enorm leuk ! 
  

Stickervelletjes:  €1,39 , 01 the stroke of midnight en 02 it's more than i ever hoped for 
Topcoat : €1,99 , 01 the glass slipper
Op basis lakjes na zijn er natuurlijk ook nog topcoats , in dit geval 2 stickervelletjes en 1 lakje , eerlijk gezegd ben ik hier niet zo over te spreken ik kan namelijk best begrijpen dat beauty liefhebbers hier niet van een gat in de lucht springen . Dit deel is meer geschikt voor kleine Meisjes die omgetoverd willen worden in een prinses . 
Lipglosses: €1,99 , 01 sing, sweet         nightingale en 02 so this is love
Palette: €3,89 , 01 it's more than I ever hoped for 
Als essence dit een paar jaar geleden al geleden al had gedaan was ik helemaal in love , of ik denk dat ik toen nog niet eens wist dat essence bestond . Laten we het daar op houden , maar wat een leuke producten vooral de lipglosses lijken me wel wat , 'fingercrossed' dat het geen plakboel is . 
Blush: €3.39 01 so this is love 
Highlighter: €3,39 01 the glass slipper 
Yes please , deze twee producten lijken me echt prachtig . hier voor ga ik zeker een kijkje nemen , misschien is de kleur Blush iets te vel voor mij maar dan zou ik hem stiekem toch nemen voor de mooie verpakking . De highlighter komt zeker in mijn mandje terecht naja als hij dan niet al is uitverkocht .
 
                                                        25 maart in de winkels

                                            Ga jij iets van deze collectie score ?
                                                        Veel liefs cheyenne x 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten