vrijdag 23 januari 2015

Interview Met Esther en Elise

Heei meiden vandaag een iets ander soort artikeltje dan normaal , maar ik kan nu al verklappen wel de leukste die ik geschreven heb . Ik heb namelijk een interview gedaan met Esther en Elise van www.happilyeveraftherx.nl
Twee van mijn favoriete bloggers ! 
Benieuwd ? lees dan snel verder x 





Vertel wat over jezelf .

Esther: Ik ben 23 jaar, vanaf dat ik 20 werd begon de liefde voor beauty. Ik ben gek op opvallende lipsticks en ik bent ontzettend blij dat kwijt te kunnen op onze blog. Ik werk in een kleding winkel, ik ben dus ook gek op outfits combineren maar vind nagels lakken ook heerlijk om te doen in mijn vrije tijd.

Elise: Ik ben 19 jaar, ik heb een grote liefde voor (paarse) lipsticks en prachtige blushes. Ik vind het heerlijk om over van alles te schrijven. Ik post regelmatig reviews op happilyeverafterx en probeer dit af te wisselen met outfits, aparte artikeltjes en looks. 

Hoe zou je jullie blog omschrijven ? 
Wij zijn ontzettend gek op make-up en beautyproducten, we wilde het graag delen met andere meiden. We proberen iedere dag uniek te zijn van reviews tot tutorials.
 
Hoe is de naam Happilyeverafterx ontstaan?
Beide hebben we zo'n 3 jaar een tatoeage met "happily ever after". Tijdens het brainstormen naar een naam voor onze blog kwamen we al gauw op "happilyeverafter". Helaas was dat domein al gekocht dus zijn we uiteindelijk voor "happilyeverafterx" gegaan. 
 
Hoelang bloggen jullie al ? ( jeugdblogs etc. )
Jaren terug hadden we beide een aantal Kindertent accounts, eigenlijk posten wij daar alleen maar plaatjes op. Echt bloggen doen we vanaf 1 januari 2014 op happilyeverafterx.
 
Wat gaf jullie de inspiratie om te gaan bloggen ?

Dagelijks kregen wij berichtjes op Instagram met de vraag of wij een blog hadden, na de zoveelste vraag besloten we uiteindelijk een blog te starten. Uiteindelijk vonden/vinden wij het hartstikke leuk.
 
Waar halen jullie je inspiratie vandaan ?
Eigenlijk inspireren we door alles om ons heen, dat kan elkaar zijn maar ook een aantal andere bloggers inspireren ons.
 
Wie is jullie grote voorbeeld in de 
bloggerwereld ?
Onze favoriete blogster is VeraCamilla, je kan haar wel een voorbeeld noemen. Ze post prachtige foto's en heel gevarieerd. 
 
Wat vinden jullie het leukst aan bloggen ?
Dag en nacht bezig te zijn met beauty, 
 
Wat vinden jullie het moeilijkst aan bloggen 
?
De puntjes op de i zetten, we lezen ze regelmatig na maar toch vinden we soms wat kleine spelfoutjes in onze artikelen. Soms moeten we wat beter de laatste puntjes na kijken was wel eens lastig kan zijn.
 
Hoe zijn de gedachtes over een YouTube kanaal ?
We hebben al een YouTube kanaal aangemaakt, stel je voor dat iemand anders met onze naam er vandoor gaat. We hebben het in ons artikeltje "doelen voor 2015" vermeld, het zou heel leuk zijn om video's te maken alleen hebben we de apparatuur er nog niet voor. 
 
Welke tip zouden jullie willen meegeven aan een beginnende blogger ?
Blog over dingen die je écht leuk vindt, houd het als hobby en niet met de instelling dat je producten of geld zal ontvangen. 
 
Hoe zien jullie je blog over 4 jaar ?
Dan bloggen we al 5 jaar, we hopen dat we dezelfde artikeltjes typen maar dan met wat meer kwaliteit. Onze interesses zullen wel veranderen in de komende jaren maar onze liefde voor beauty zal dan nog steeds blijven. 
 
Wat willen jullie nog graag tegen jullie lezers zeggen ?
 We vinden het super leuk dat onze artikeltjes worden gelezen. Dus hierbij een dank voor de bezoekers en lieve berichtjes die wij krijgen. We hopen nog heel veel leuke artikeltjes te schrijven en dat blijft het allerleukst als ze ook gelezen worden.

Dankjewel Cheyenne dat je ons hebt geïnterviewd. 

Liefs, Esther & Elise

Neem zeker even een kijkje op hun blog !

Heel erg bedankt Esther en Elise dat ik jullie heb mogen interviewen

         Veel liefs cheyenne x



4 opmerkingen: