maandag 5 januari 2015

Catrice 340 Berry Bradshaw

Misschien zien jullie het al aankomen maar vandaag heb ik weer een Review over een pareltje en dan heb ik het niet over een Mac product maar over een catrice product .

Maandag ( 29 december) ging ik shoppen met een vriendin in Haarlem ik stond in de Kruidvat enorm te twijfelen over een lipstick maar het is maar goed dat hij in mijn winkel mandje is beland .

De verpakking is een simpele klassieke zwarte huls met een hoge glans de onderkant heeft een klein stukje glas wat erg netjes staat het geeft de verpakking net even een oppepper .

In de lipstick staat catrice geschreven volgens mij is dat helemaal in aangezien onwijs veel merken dat doen , ik vind het persoonlijk wel iets moois hebben . Het is een bijzondere kleur rood roze leonie van beautyblushingnl heeft de Mac lipstick captive vergeleken met deze van catrice , zeker even het lezen waard ! 
Op de onderkant van de huls staat het nummer en de naam van de lipstick in dit geval 340 Berry Bradshaw , ik vind dit echt een mooie naam op een of andere manier trekt het me erg aan . 
Ik vind de pigmentatie weer is echt wauw  er zit in de Swatch niet echt een shimmer meer een kleine glans dat is niet helemaal mijn ding meer  , het liefst  ... Gaat mijn voorkeur naar Matt . 
Ik vind het echt een prachtige kleur en zeker geschikt voor een lipstick naar school (voor mij dan ) hij brengt erg fijn aan heel romig , alleen dat heeft meestal één nadeel dat hij niet heel lang blijft zitten . Maar ik bedoel dan werk ik hem gewoon wat vaker bij .
Prijs:3,99 
Te koop : Kruidvat (niet alle filialen)  en Trekpleister 
Conclusie: fijne lipstick voor die prijs en erg mooie kleur , alleen wel jammer dat hij zo romig is .
    Wat vind jij van de catrice lipsticks ? 
                  Veel liefs cheyenne x







1 opmerking: