maandag 5 januari 2015

Doelen 2015

Zaterdag kwam er een artikel online over mijn blog doelen wat ik onwijs leuk vind om te schrijven en om het te delen met jullie , toen kwam ik op het idee het ook in mijn levensstijl te doen . Let's begin !







1. Een gezonde levensstijl aannemen
Wauw wat staat deze al lang op mijn doelen lijst en dan nu eindelijk moet het er echt van komen , want anders kom het er nooit van , hahaha. Het houd in dat ik meer ga sporten 2 a 3 keer in de week en gezonder ga eten en natuurlijk meer water drinken !! 

2. Misschien een YouTube kanaal 
Ik heb twijfel hier al heel lang over een YouTube kanaal misschien al 2 jaar ofzo , maar ik vind me blog eerst belangrijker en als dat allemaal lekker loopt ga ik pas nadenken over een YouTube kanaal .
Wat vinden jullie ? 

3. Mijn eigen stijl ontwikkelen 
Ik ben er nu al heel erg mee bezig gewoon eindelijk een keer een stijl ontwikkelen ik hou echt onwijs veel van de knee high socks en oversized jackets en skater skirts alleen moet ik het nog durven te dragen. Maar het gaat lukken want de donkere lippen zijn me ook al gelukt en dat draag ik nu ook onwijs vaak . 

4.zelfverzekerder  voelen 
Ik zeg het heel eerlijk ik ben best onzeker over me zelf en dat is niet zomaar dat komt door mijn basisschool ervaringen ik werd altijd gepest mocht nooit meespelen of sprak amper af en dan kan je bedenken dat school er iets aan doet maar nee mijn juf in groep 5 pestte zelfs mee !! Dan kan je je misschien best voorstellen dat het een soort litteken afgeeft . En dat heb ik nog steeds gelukkig zijn die tijden voorbij en heb ik nu heel lieve vrienden . 

5. Meer sieraden dragen 
Oke ik hou van sieraden vind ze prachtig alleen besteed ik de tijd nooit om ze te pakken en om te doen aangezien ik in de  ochtend lui ben en vroeg moet opstaan . 

Heel erg bedankt voor het lezen x 
Hierbij vraag ik iedereen om een 2015 doelen online te zetten 

           Veel liefs cheyenne x 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten