zaterdag 3 januari 2015

Zwitsal slaap zacht


Zwitsal is echt een favoriet merk van me , ze maken echt heerlijke producten met een heerlijke milde baby geur .En laten ze dan ook net iets hebben om rustig in slaap te vallen , zijn jullie ook zo benieuwd of het helpt ?

Zwitsal Slaap zacht is een lijn van Zwitsal je gebruikt het voor het slapen om tot rust te komen en lekker te ontspannen   Eigenlijk is Zwitsal een baby merk maar ik  gebruik het ook met alle liefde. Ik heb de body lotion gekozen maar er is ook nog een 2 in 1 wasgel/shampoo en een olie . Het product bevat kruiden (lavendel en kamille extracten) die helpen te ontspannen wat ik prima vind werken !

Dit is de ingrediĆ«ntenlijst er vallen mij 2 dingen op in dit product , Alcohol en Parfum aangezien het een baby product is en parfum niet goed is voor de gevoelige huid en veel baby's een gevoelige huid hebben vind ik het niet echt een gepast ingrediĆ«nt , Over de alcohol kan ik niet veel zeggen ik weet namelijk niet om welke Alcohol soort dit gaat . 

De structuur van het product is niet heel erg dik maar ook niet waterig het is precies er tussen in ik vind de structuur erg fijn het brengt makkelijk aan en trekt dan ook weer lekker snel in .

Ik gebruik dit product op mijn hals en op mijn gezicht omdat ik de geur dan beter kan ruiken , want ja als het op me armen zit ruik ik de geur niet en heeft het niet zoveel zin .  

Prijs: €3,99 
Te koop: Kruidvat , supermarkten met een verzorgings schap (voor baby's) en andere drogisterijen 

Conclusie:het product is wel fijn alleen raad ik het product wel aan op het gezicht aangezien je het anders niet ruikt en het product niet erg veel nut heeft 
  
    Maak jij gebruik van het merk Zwitsal ? 
               veel Liefs Cheyenne x







Geen opmerkingen:

Een reactie posten