donderdag 1 januari 2015

Flormar matte lipstick

Al een hele tijd terug ging ik even koekeloeren in Amsterdam en kwam terecht bij de Flormar waar ik een prachtige lipstick kocht die ik eigenlijk nooit heb gereviewd , maar ondertussen zo verliefd op ben geworden !

Deze lipstick van de Flormar heb ik al heel lang maar nog nooit gereviewd echt jammer want hij is zo mooi maar nu ga ik het toch maar doen .
Ik vind de verpakking niet bijzonder gewoon simpel , niks mis mee 

Het is een suprematte lipstick er staat geen naam op alleen een nummer die bij mij versleten is , hahaha maar volgens mij is dit nummertje 207

Dit is dan de kleur ik vind hem echt wauw  niet een speciaal kleurtje maar wel onwijs mooi een beetje een oud roze kleurtje  zoals ik al zei is het een Matte lipstick maar hij is niet stroef. 

Hier komt de kleur iets beter over iets donkerder dan op de andere foto en wat nog meer erg leuk is dat er Flormar op de lipstick staat geeft een beetje gevoel van luxe. 

Dan de Swatch en WAAAUWW wat een pigment komt er van deze lipstick voor deze prijs had ik dat niet echt verwacht de lipstick is wel iets donkerder dan in de verpakking en neigt een beetje naar rood . 

Dit wilde ik even laten zien ik kreeg hem gewoon niet van me arm geboent dus ik hoop dat hij ook zo longllasting op me Lippen is ! 

Ik vind het echt een prachtige kleur en deze wijkt weer af van de Swatch op me arm hij lijkt nu weer lichter en meer roze , dat een lipstick zo kan verschillen van een Swatch. Hij zit erg prettig , brengt soepel aan en droogt me lippen niet uit . Wat ik erg belangrijk vind .

Prijs: €4.95
Te koop: Flormar Amsterdam en Enschede 
 Conclusie : ik vind deze lipstick erg fijn en zeker voor die prijs , ik koop hem zeker een 2e keer 

            heb jij een Flormar lipstick ? 
                 veel liefs cheyenne x





Geen opmerkingen:

Een reactie posten