woensdag 28 januari 2015

Babylips maybelline special

Het was wel weer fijn om even te koekeloeren in de Kruidvat en ja dan vind je nog eens wat .





Sinds een jaartje of misschien nu al 2 jaar zijn de babylips in Nederland , maar een beperkt aantal wat ik wel een beetje jammer vind aangezien er zoveel verschillende leuke kleurtjes  en soorten zijn . Ik denk wel dat iedereen de standaard babylips in Nederland kent , maar kennen jullie deze ook al ? 




 

JAA !! Je ziet het goed een nieuw soort in Nederland de Dr. Rescue , maar waar heb je die Dan vandaan cheyenne ? Nou gewoon bij de Kruidvat ze stonden in een schap  met 1,- korting . En ik als lippenbalsem lover moest die wel even meenemen. 

Ik heb drie verschillende soorten en er zit in alle drie menthol wat echt een hulpmiddeltje is voor je lippen en het wonder middeltje van de winter . 

De lippenbalsem belooft 12  uur verzorging wat dus zou betekenen dat je hem ongeveer 2 x op een dag hoeft te gebruiken. Zoals ik net al zei dit product bevat menthol wat erg goed is voor de lippen en de winter .  

Voor de lezers die goed in Frans zijn , hahha .Dat kan ik helaas niet zeggen , want het is niet mijn sterkste vak . Maybelline vertelt het volgende over zijn product '' na 1 minuut zijn de lippen soepeler en intens gehydrateerd / na 1 dag voelen de lippen zachter aan / na 1 week zijn de lippen gerevalideerd '' 
De beloftes klinken mij goed in de oren ! Ik ben erg benieuwd .

'' Coral Crave ''                      
 Dit is een erg mooi kleurtje een coraal kleurtje zoals de naam al zegt  en daar houd ik wel van , maar wel in lichte maten . Dan zou dit toch het perfecte product zijn. 
De Swatch is niet heel erg duidelijk op mijn arm , maar daarvoor is het ook een lippenbalsem . De lippenbalsem brengt soepel aan zowel op de arm als op de lippen de structuur is erg romig wat ik er fijn vind . De kleur zie je eigenlijk amper op lippen dat vind ik wel een beetje jammer , maar het gaat natuurlijk om het verzorgende effect .

'' To Cool ''
Ik vind de naam echt zo leuk , het doet me namelijk denken aan de naam to sweet 4 you . Ja het is even een zelf lolletje , maar om even terug te komen op het product . Het is een kleurloze balsem en ruikt net als de andere naar menthol . Ik vind deze niet zo  bijzonder en zou best overgeslagen kunnen worden , maar kleurloze balsems zijn natuurlijk ook altijd handig .

Zoals ik al zei gewoon handig om een kleurloze balsem in huis te hebben , maar het is niet dat ik deze aanraad aangezien hij niet meer doet dan een normale babylips of ander balsem .


'' Smoothig Sorbet ''
Last but not least mijn favoriete kleurtje hij sprak me zo aan , alleen vraag ik me af of de naam een typ fout was, want Smoothig? Daar heb ik nog nooit van gehoord , hahha . Dit is een erg mooi framboos kleurtje . Meer valt er niet zoveel te zeggen aangezien hij precies het zelfde werkt als de andere twee 

hoe zeggen ze dat ook alweer ? JOTTEM of MIETERS toch of ben ik nu alles door elkaar aan het halen ? Ach ja ik bedoel dat ik erg blij ben met de Swatch eindelijk een zacht framboos kleurtje die elk moment kan dragen als ik even niks weet .
Tuurlijk is het geen lipstick maar ik bedoel meer als ik geen tijd heb om een
lippenbalsem en lipstick te gebruiken en laat ik eerlijk zijn dat mijn lippen verzorging altijd voor gaat ! 

Conclusie : ik vind dit erg fijne lippenbalsems ook vanwege de menthol en de kleurtjes zeker een aanrader 

Prijs : 3.99 
Te koop : verschillende Kruidvat filialen 

    Ben jij bekent met deze Dr. Rescue ? 
            Veel liefs cheyenne x











  



1 opmerking:

  1. Zelf ben ik niet enorm fan van mentol, ze lijken me alsnog wel heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen