zondag 1 maart 2015

Hi Guys

In dit artikel ga ik vertellen waarom ik de slechtse blogger ever ben ! Maar aan het eind misschien wel een leuk nieuwtje 😌

1. Ik ben pittig lui en als ik ergens echt geen zin in heb gebeurt het ook echt niet 

2. Ik ben behoorlijk perfectionist in sommige dingen  , want mijn artikeltjes moeten altijd kloppen en voor mij perfect zijn wat behoorlijk vervelend is aangezien ik dan een artikel wel 5 x opnieuw kan schrijven

3.  Allemaal dingen te gelijk doen kan ik ook niet ( gezonder zijn , beter huiswerk maken en leren , artikel schrijven) de eerste 2 gaan best wel goed op dit moment , maar ja de 3e zoals jullie merken voor 0%

4. Ik ben onwijs slecht in vaste dagen , want ik stel alles uit 

Kortom sorry Guys ik ben echt een onwijs slechte blogger 

 Maar om een onwijs leuk artikel af te sluiten heb ik nog een leuk nieuwtje 
Ik ben bezig met het idee om een YouTube kanaal te starten , en geloof me ik ga hier zeker weten meer tijd voor maken 

           

             Veel  liefs cheyenne x




Geen opmerkingen:

Een reactie posten