woensdag 12 november 2014

review : mac diva

Vandaag ga ik voor jullie Diva reviewen .
Ben je benieuwd , kijk dan gezellig mee !

Oh wat ben ik blij , mijn eerste mac product gekocht .
Normaal ben ik meer van de budget , want dat is gewoon lekker goedkoop en de kwaliteit vind ik steeds meer voor uit gaan , maar het moest er toch een keer vankomen dus een beter  moment dan je verjaardag is er niet toch ?



ik wordt gewoon al blij als ik de verpakking in me handen heb , gewoon zo luxe . Terwijl het helemaal geen Chanel of Dior is .  Boven op het doosje staat de naam van de lipstick in dit geval Diva.




De vorm van de huls lijkt erg veel op een tampon ,hahaha
maar de huls is heel mooi zwart met een zilvere ring . Ook als je goed kijkt zie een glinster in de huls .Ik vind het echt een mooie eenvoudige huls die ik graag in me tas meebreng .


Oke kijk die donkere kleur ! Maar wauw wat een pracht kleur .
Diva is een donkere rood -brodeaux  kleur die uit de matte lijn komt , wel gewoon de standaard lijn van MAC , maar MAC heeft hun verschillende finishes . Dat is natuurlijk erg prettig , want de finishes bepalen de uitstraling van de lipstick !

 
Ik ben nu al verliefd op de lipstick ! wat een pigment komt er vanaf en wat brengt hij lekker aan totaal niet stroef . Dit is een swatch van 1x dat zegt dus al heel veel over het pigment van deze lipstick . Gelukkig is hij wel wat lichter dan dat hij er in de huls uit ziet . Toen ik de swacth er wilde afhalen moest ik boenen en zelf toen zat hij nog als een steen op mijn huid , ik geloof er wel in dat hij prima blijft zitten !
 
 
 

 JA , lekker overbelichte foto , maar dat maakt niet veel uit de lipstick knalt alsnog van het scherm !
De verkoopster vond hem erg mooi staan  meestal denk je dan ja tuurlijk je moet er verzorgen dat ik het koop , maar bij MAC is dat het geval niet hoor ze was heel eerlijk en aardig ! De lipstick vind ik erg aangenaam angebrengen op de lippen niet stroef en je voelt hem amper zitten , helaas geven matte lipsticks wel wat nadruk op mijn velletjes maar ja een lipstick kan niet aan alles voldoen !

       PLUSPUNTEN :
  • niet stroef
  • droogt mooi matt op
  • huls is prachtig
  • blijft lang zitten
  • MAC , geeft fijne hulp
       MINPUNTEN
  • nadruk op mijn velletje
Wauw ik geef deze lipstick maar 1 minpunt top gedaan MAC , ik houd Mac zeker in mijn gedachte als het aankomt op wat duurdere make-up

PRIJS; 19 euro
Verkijgbaar bij : MAC  en  Douglas  dit is online ! sommige douglas heeft ook een mac store 

                                                heb jij al iets van MAC ?


      


Geen opmerkingen:

Een reactie posten